Yorum Ekle

3,85 / 5 ( 24 yorum)

Mekan Özellikleri

Diğer özellikler: Açık Alan

"Albatros Restaurant" mekanına giden arkadaşlarını ve bu mekan için neler dediklerini görmek için hemen Facebook ile bağlan!

Yorumlar (24)

• userName
      denizin icinde balik keyfii cok keyifli ve nezih.

Fiyat / Perf.

gayet iyi bir restaurant anlatmaya gerek yok gidip gormeli :)

Fiyat / Perf.

Geçen sene fuar için İstanbul'a gittiğimde ziyaret etme fırsatım oldu. Manzarası müthişti ancak ne mezelerin ne de balıkların manzaranın yükselttiği çıtayı yakalayamadığını söylemem lazım. Deniz börülcesi kılçık doluydu, kalamar eh fena değil, mezgit vasattı.

Fiyat / Perf.

Tuzda pişen balık güzeldi. Balık kokorecini de beğendim. Garsonların ilgisi çok güzeldi.
      Beğen (1) Cevap ver
      Alper Tekin bu paylaşımı beğendi.
    • userName
      Manzara var sadece içi boş.. - Kahvaltıya vs gitmyenin ölürsünüz açlıktan 3 tane adamla işletmeye çalışıyorlar koca restaurantı... Servis kalitesi berbat
      Kalitesiz servis ve kahvaltı - Kesinlikle 19 lira etmeyecek bir kahvaltı ve servisi var. Güler yüz yok. Kızarmış ekmek, kahvaltı'dan 10 dk. önce geldi ve kahvaltı gelene kadar, buz gibi oldu. Çay da çok kötüydü. 4 kişilik bir kahvaltı da gelmedi açıkçası. İçerik çok zayıftı. Bir daha asla gitmem ve tavsiye de etmiyorum. Sadece manzarası güzel. Bu sebeple, 2 yıldız ancak eder.
      Güzel manzara, kalitesiz servis - Yurtdışına çalışmaya gitmeden önce, nişanlımla son bir öğlen yemeği yemek için Büyükçekmece sahilinde yer aramaya başladık, daha önce bir kez kahvaltıya gittiğimiz bu mekanda ( Albatros Restaurant - Büyükçekmece) güzel bir balık yiyip son günümüzü güzel geçirmek için restorana giriş yaptık. Yazın henüz başları olduğu için, deniz kokan bir semtte balık yemek fikri bizim için çok cazip gelmişti. İçeriye saat 12:05 gibi girdik ve deniz kenarında güz...devamıel bir masaya oturduk, nişanlım çalıştığı için kısıtlı vaktimiz vardı ve masamıza gelen garsona bize yapabilecekleri en hızlı balığı hazırlamasını rica ettik. O da bize herhangi bir balığı 15 dk içinde servis edebileceğini söyledi. 1- Öncelikle mekan garsonları için laubali olduklarını düşünüyorum. İlk oturduğumuzda levrek ve çipura tavsiye ettiğini söyledi. Levrek balığı "çiftlik" balığı mi diye sorduğumda evet çiftlik dedi. Denizci ya da balıkçı değilim, deniz ürünlerini çok severim ama balıkları yan yana koysan hangisi levrek hangisi lüfer açıkçası ayırt edemeyebilirim. Çipura balığı deniz balığı midir diye sorduğumda ise, laubali bir şekilde "Çipura denizde olmaz zaten!" şeklinde bir cevapla karşılaştık. Biz de hızlı gelmesi sözü ile birer levrek söyledik. 2- Salata tercihimizi sade bir salatadan yana özellikle limonsuz olarak kullandık. 5 dk sonra gelen salata, marketlerde satılan limon suyuna batırılmış bir salata olarak geldi. Binbir zahmetle sesimizi duyurduğumuz garsonu yanıma çağırıp salatayı değiştirmesini rica ettim, hoşnutsuz bir şekilde garson salatayı geri götürürken diğer mutfak çalışanına "Al şunu yıka" dediğini duydum. En azından bu hususta dürüsttüler çünkü salatayı gerçekten de "yıkayıp!" getirmişlerdi. Servis eksi puan. 3- Uzun bir ayrılık öncesi son yemeğimiz olduğu için, canımızı sıkmamaya gayret ettik. Fakat bir türlü balıklarımız masaya gelmiyordu, ekseriyetle geçen garsonlara sorduğumuzda da 5 dk ya geliyor diyorlardı. Ardından en son köşe masaya iki uzak doğulu bayan misafir geldi, birşeyler sipariş ettiler ve garson yanlarından ayrıldı. Yaklaşık 30-35 dk geçmesine rağmen balıklarımız henüz gelmemişti. Saat 13'de iş yerinde olması gereken nişanlım için daha çok sıkıntı olmaması için saat 12:55'de masadan kalkmak zorunda kaldık. İç kısımdaki kasaya yürümeden önce Uzak Doğulu misafirlerin yanından geçtik ve asıl hızlı servisin bahşiş beklentisi yüksek olan Uzak Doğulu misafirlere verildiğini farkettik, hangi balık olduğunu bilmiyordum ama güzel bir çift balığı yemeye yeni başlamışlardı. 4- Kasada ayrılmamız gerektiğini, 15dk içinde gelmesi gereken balıkların 50dk dir gelmediğini söylediğimde, herhangi bir özür dilenmedi, ödemem gereken hesap çıkartıldı. Hesapta 1 salata, 2 kola, 2 kuver yaklaşık yirmi - otuz tl arası bir meblâğ vardı. "Bilmeyerek" yazdıkları 2. kolayı iptal ettirip 15-20 tl arası bir tutar ödeyip aç bir şekilde mekandan üzülerek ayrılmak zorunda kaldık. 5- Görüntü olarak güzel bir mekan. Daha önce bir kez kahvaltı yapmıştık arkadaşlarımızla, fakat öğle yemeği için doğru bir tercih olmadığına karar verdik. Genel olarak tavsiye etmem, biraz geride sahilde ekmek arası balık ekmek yemek daha dertsiz tasasız olabilir.
    • userName
      Manzara ve Kahvaltı - Bu mekanın manzarası gerçekten iyi ve denizin içinde gibisiniz. Ben balık için değil de pazar sabah kahvaltı yapmak için gittim ve serpme kahvaltısı gerçekten güzeldi. Beyaz peynir biraz ağır olsa da diğer gelen tereyağ, bal, reçel, çay her şeyin tadı güzeldi ve başka bir gün sizin de gitmenizi öneririm.

Beğen (1) Cevap ver
      Tunç Ç. bu paylaşımı beğendi.