Yorum Ekle

Balıkçı Sarıyer, İstanbul
4 / 5 ( 9 yorum)

Tüm fotoğraflar (0)

"Façyo" mekanına giden arkadaşlarını ve bu mekan için neler dediklerini görmek için hemen Facebook ile bağlan!

Yorumlar (9)

Fiyat / Perf.

bir zamanların en ünlü balık lokantası hala duruyormu diye merak ettim rahmetli babacığım çok severdi burayı kaşarlı kroket ve lakerdası muhteşemdi ama yıllardır gitmiyorum buranın yeni hali nasıl bilen varmı ***?
      Cevapları göster
      mehmetcan t. 9 ay önce
      Çocukken rahmetli dedem daha sonra babam ile haftasonlari ögle ritüelimizdi Façyo; rum garsonlari ...devamı mutfakta rum ustalari unutamadim birde patates kroketi...Kroketin tarifi var bende vaktiyle annem almis ben çok sevdigim için:)
      Dalya S. 9 ay önce
      evet yer bulamazdik özellikle hafta sonlari :)birde çikolatali suflesi
      Sucukar Moreno 9 ay önce
      dört gün oldu babam rahmetli olali hakikaten zormus Allah hepimize sabir versin. bizler ancak bu s ...devamı ekilde onlari anilarimizda yasatacagiz.
      Dalya S. 9 ay önce
      Babalarin yerini hiç kimse tutamiyor burnunun diregi sizliyor hayat devam etsede hep güzel hatirl ...devamı aniyor ne yazikki yapacak birsey yok çok çok üzüldüm Moreno ama varliklari her yerde oda bizleri ayakta tutuyor tasindiklari yerlerde mutlu olsunlar bu yeter bize
      mehmetcan t. 9 ay önce
      Sucukar basiniz sagolsun Allah rahmet eylesin geride kalanlara sabirlar dilerim; bizde gecen sene ...devamı Ocagin 10'da yitirmistik...
      Sucukar Moreno 9 ay önce
      Sagolun varolun. Dostlarin onemini bir kez daha anladigim bir donem oluyor. Hayat bos.

Sofradan bir kare

Fiyat / Perf.

Önünde 30-35 sene denize girdiğimiz FAÇYO Restaurant'da ilk defa yemek yedik dün akşam. Mezelere çok leziz, servis iyi, balıklar leziz. Fiyatlar iyi, ayrıca fiks menü 70 TL olarak alternatif.. Tavsiye ederim. Tek dezavantajı restaurant kotunun yol ile aynı olması ve önünüzden sıkça araba geçiyor.

Fiyat / Perf.

Menüde biraz daha özel spesiyal lezzetler bekliyoruz çok eski bir Rum balıkçı restorantı olarak

Fiyat / Perf.

Mekanı bir düğünümüz vasıtası ile keşfettim. konum olarak tam bir balık rest. denize nazır bir bakış atıp rakınızı yudumlaya bilirsiniz. Personelide güler yüzlüü gelim lezzetine mezelerini çok beğendim özellikle deniz böğürcesini taze ve lezzetli yine haydarisi ve acılı ezmeside güzelldi. Ara sıcak olarak ne geldiyse hepsi tazeydi . balık köftesi, kalamarı, patates kroketi ve sigara böreği hepsii bir harikaydı . ana yemek olarak balığın doyurucu ve lezzetini tazeliğinden alması da...devamımağa hitap etmesi mekanı mazarasından öte eşsiz kılmakta.

Fiyat / Perf.

oldukca kalabalik bir grup Cuma aksami gittik. fasil da varmis. servis, mezeler, ara sicaklar, baliklar hersey cok guzel ve ozenliydi. cok fazla resim cekemedim ama gonul rahatligiyla tavsiye ederim.

Fiyat / Perf.

İşletme sahipleri Garsonluktan geldiği için işi biliyorlar müşteriyi anlıyorlar ve fiyatları da gayet makul. Bu mekandan balığı mezesi rakısı ,salatası ,ara sıcağı tatlısı 70-80 TL ye çıkabilirsiniz.
    • userName
      Hoşgeldin çocukluğumun Façyo'su ... - Tarabyadaki Eski Sardinella artık façyo.. O eski günlerine dönmeye çalışan mekanda dün akşam yemek yedik. Önden Balık çorbası geldi, mısır ekmeği zeytin ve turşu eşliğinde. Balık çorbasını levrekten yapıorlar ve başarılı buldum. Ama tıkanmamak için maalesef yarısını bıraktım. Ardından enfes mezeler salata, haydari, semizotu salatası, cidden çok lezzetli bir çoban salata (içinde peynir küpleri). hepsini büyük bir iştahla yedik... Ara sıcak ol...devamıarak balık kokoreç ( ki pek beğenmedim açıkçası ben kokoreçi balıktan oldumu pek sevmiorum) sebzeli paçanga ve midye tava aldık börekte çok lezizdi midye tavayıda eşim sildi süpürdü çünkü ben midye yemem, haliyle hepsini eşim mideye indirdi:)Tabi her balıkseverin başına gelen bizimde başımıza geldi ,ve her zamanki gibi mezelerle ara sıcaklarla tıkandık ama ahdım vardı mutlaka balık yiyecektim .Garson bize tercihimizi sorduğunda aslında ızgara levrek yada çipura alcaktım ama her ikiside çiftlik balıgıdır diye mezgitten yana kullandık tercihimizi..Mezgit çok yaglıydı etrafa çaktırmadan peceteye sardım ve yağını emdirdim aksi halde asla yiyemeyecektim,yada yemek sonrası bir kutu Renie yutmam gerekecekti :))Tatlı olarak kabak tatlısı istedim oda çok lezzetliydi kıvamı şekeri cevizi... Harika pişmişti.Ve en sonunda bize kahve ikram ettiler ve mide fesatı geçirmeye ramak kala masadan kalktık. Fiyatlara gelince 2 yerli içkiyle beraber bütün bu yediklerimiz kişi başı 30tl ödedik.İnanamadınız değilmi çünkü Şehri keyf ten aldığım fırsatı kullandık;)) (ama normaldede 55 tl imiş bu menü) hatta ilave olarak mezelere soslu uskumru, cibez ve acılı ezme ekliyorlar. Ara sıcaklarada balık köfte ve denizmahsullü pizza ekleniyor. Mekanda çocuklar için bir oyun alanı düşünülmüş ve en hoşuma gidende sigara içilen ve içilmeyen diye restoranı 2ye bölmüşler.. Hay Allah razıolsun :))) Dumanaltı olmak kadar berbat bişey yoktur yemek yerken.... Mekanı yemekleri servisi çok en kısa zamanda tekrar gidcegiz... Evet başlıktada yazdım hoşgeldin Façyo
      Beğen (1) Cevap ver
      Dalya S. bu paylaşımı beğendi.