Yorum Ekle

Otopark: VarRezervasyon: Gerekli
Paket servis: VarWi-fi: Var
Alkol: YokYemek tipi: Kahvaltı, Öğle yemeği, Brunch, Akşam Yemeği
Sigara alanı: Sigara içilebilir alan, Sigarasız alanMekan tarzı: Sakin, Popüler, Salaş, Şık-lüks, Özgün, Piyasa
Kim için uygun: Çocuklu Aileler, Engelliye uygun, VejetaryenlerDiğer özellikler: Açık Alan, Manzaralı, Doğa İçinde, Tarihi Turistik

"Filizler Köftecisi Üsküdar" mekanına giden arkadaşlarını ve bu mekan için neler dediklerini görmek için hemen Facebook ile bağlan!

Yorumlar (397)

Fiyat / Perf.

Filizler'e her zaman olduğu gibi kalabalık bir akşamda gittik. Yine adım atılmıyor, çoluk çocuk herkes gelmiş gibi. Manzara harika fazla söze gerek bırakmıyor. Tabii bu manzaraya bu fiyatlar iyi geliyor. Kaşarlı köfte ve steak köfte aldık. Köfteler biraz fazla yağlıydı ve steak köfte oldukça az pişmiş olarak geldi. Lezzetler ortalama sayılır yani öyle çığır açmıyor. Bu arada garsonların neden böyle garip havalara büründüklerini anlayabilmiş değilim. Her daim kalabalık olmanız ...devamıve konumunuz bu tavırlara girmenize sebep olmamalı.

Fiyat / Perf.

Bir cuma akşamüstü başka bir mekana gitmeye çalışırken sahilde kilitlenmiş trafik yüzünden mecburi olarak filizler köftecisi'ne çevirdik rotayı...daha önce defalarca hem kahvaltısını hem de yemeklerini denemiştim harika değildi ama idare ederdi ancak bu kez hiç memnun kalmadım.bir kere müthiş kalabalıktı ve sesten dolayı dayanılmaz bir uğultu vardı mekanda...garsonlar kalabalığa yetişmek için koşturuyorlardı.daha önce ikram olarak lahana ve salatalık turşusu gelirdi.bu kez gele g...devamıele 4 tane zavallı salatalık turşusu geldi,bi heves ağzıma atmış bulundum ama çok kötüydü...lahana turşusu da kalmadığı için getirmemişler! Köftesi artık standarda bağlamış,piyaz iyiydi..ancak bazı ebeveynlerin vurdumduymaz ve etraflarına saygısız tavırlarından dolayı etrafta koşturan ve bağıran birçok çocuğun gürültüsü artık dayanılmaz hale gelince alt kata kafe bölümüne indik,birer çay ve dondurmalı irmik tatlısı yedik.tatlı ve çaylar iyi sayılırdı..ama maalesef mekan artık sürekli çok dolu olmasının verdiği güvenden midir nedir servis, ortam ve lezzet konusunda gitgide geriliyor bence...
      Cevapları göster
      Hande A. 1 hafta önce
      bende gerileme görüyorum burada.manzaradan kurtarıyor şu an.kalabalıktan gürültüden insan karşısın ...devamı dakini duymuyor.
      Ayşe A. 1 hafta önce
      Aynen öyle manzara sayesinde kurtarıyor ama bu keşmekeş nereye kadar bakalım?!bir ara gürültüden b ...devamı aşım döndü resmen nasıl acele yiyip kaçacağımızı şaşırdık
      KanGurular K. 1 hafta önce
      Köfte yanında iki karbonhidrat garnitür birden son derece uygunsuz..

Fiyat / Perf.

14 Şubatta daha önce köfte yemek için tercih ettiğimiz bu mekanda kahvaltıya gittik. 3 çeşit kahvaltı tabağı fiyatları ise 20-26,5 ve 32 tl. 20 tl olanda 2 çay diğerlerinde sınırsız çay veriliyor.biz 26.5 tl fiyatındaki tabağı seçtik oldukça doyurucu ve zengin bu tabakta salam, janbon, beyaz, tel,tulum, kaşar peynir, tereyağ, bal, reçel, domates, salatalık, siyah ve yeşil zeytin, nutella vardı, hatırlamadığım birkaç şeyde olabilir ayrıca kişi başı 2 yumurtadan omlet veya menemen ...devamıde dahildi. Açıkbüfelerin karmaşasından uzak aşırı çeşitlerin karmaşasından uzak adam gibi bi kahvaltıydı gerçekten. Ayrıca servis elemanları çok ilgiliydi, başka yerlerde karşılaştığım ekmekti çaydı bekleme olayları yaşamadık. Tek kelime ile 3'ü bir arada bu işte; Güzel Mekan, Güzel Manzara, Güzel Kahvaltı.

Fiyat / Perf.

Mekan boğaza ve kız kulesıne karsı harika bır konumda ama manzaralı masa sayısı bıraz az . Yemekler çok lezzeti ama porsıyonları bıraz ufak. Ic mekanda çocuk oyun alanı mevcut. Çalışanları ilgili ve güleryüzlü
      Beğen (1) Cevap ver
      AYDIN A. bu paylaşımı beğendi.

Fiyat / Perf.

Almanyadan misafirlerimiz gelmişti dün Salacak sahilinde dolaştık ama acıkmıştık.Burada Filizler Köftenin Üsküdar şubesi var önce çok kalabalık olacağını düşünerek girip girmemekte tereddüt ettik, ama sonra girmeye karar verdik. Büyük, geniş ve ferah bir girişi var, cafe ve restoran ayrı hizmet veriyorlar. Kapıda misafir ilişkilerinden bir hanımefendi bizi müsait bir masaya yönlendirdi. Alman misafirimizi farketmiş olacak masamıza Türk-Alman-Filizler köfte bayrağı bıraktı. Hızlı ş...devamıekilde sipariş verdik. 1 adet Spesyal Filizler Köfte siparişi verdik 5-6 çeşit köfte oluyormuş içinde. Köfte yanında patates püresi, bulgur ve pirinç pilavları ve turşu da getirdiler. Köftelerden sade filizler köfte ve kasap köfteyi çok beğendim diğerleri de lezzet olarak güzeldi. Spesyal köfte fiyatı 39 TL iki kişi doyar. Servis çok hızlı o kalabalığa göre. Filizler köfte Tuzladaki şubelerine Anadolu yakasında oturduğum yıllarda sıkca giderdik. Orada adettir peçeteye mesajlarınızı yazıp masadaki camın altına koyarsınız.İlk defa biz de koyalım dedik. #KanGurular

Fiyat / Perf.

Manzara ve servis iyi ama tat ortalama
      Beğen (1) Cevap ver
      Ayca A. bu paylaşımı beğendi.

Fiyat / Perf.

Burayı köfteleri için değil dondurmalı irmik helvası ve harika manzarası için tercih etmeli. Köfteci ancak klasik köfteleri çok kuru oluyor kaşarlı köfte derseniz çok yağlı olduğundan pek tercih etmiyoruz. Steakhouse gibi davranmaya da çalışıyorlar biraz ancak ben başarılı bulmuyorum. Genelde kalabalık hafta sonu ise çok kalabalık bir mekan. Dondurmalı irmik helvasını nedendir bilmiyorum çok leziz, denemeli.
      Beğen (1) Cevap ver
      Ayşen O. bu paylaşımı beğendi.

Fiyat / Perf.

malesef yillar once geldigim filizler koftecisi cizgisi cok asagilara düşmüş, mekan para kazanma kaygisiyla balik istifi doldurulmuş,mekanda ses , gurultuden kimse kimseyi duymuyor, garsonlari ara ki bulasin, hizmet vasat, kofte vasat..bence gidip vakit harcamayin!

Fiyat / Perf.

aile ve arkadışlarımla gittiğim ve manzarasına doyamadığım özellikle üst katı harika hafta sonu çok kalabalık oluyor fiyatlar yere göre normal sezar salatası özellikle kaşarlı köfte denenebilir tatlıda hepsi normal çayları iyi tan bir aile sohbet güzel kız kulesi manzara bir harika diyebilirim
    • userName
      Ortam şık, fiyatlar makul, manzara muhteşem,
      Beğen (1) Cevap ver
      AYDIN A. bu paylaşımı beğendi.
    Daha Fazla
    Adres:Harem Sahil Yolu No:61 Kız Kulesi Karşısı http://www.filizler.com/ Telefon:0216 395 91 06
    Bu mekan, kategorisinde ilk sırada.
    Üsküdar civarındaki
    Köfteci kategorisinde.
    Mesaj gönder
    Abdullah M.Kurumsal İletişim
    Filizler Köftecisi Hürriyet gazetesinde 12 gurme yazardan oluşan jüri tarafından 2012 yılının En İyi Köftecisi seçildi.